Boekgegevens
Titel: Lees- en taaloefeningen ten dienste van doofstomme kinderen, ook geschikt ten gebruike van hoorende kinderen, in de laagste klassen der lagere school
Auteur: Hill, Moritz; Hirsch, David
Uitgave: Rotterdam: Hendrik Altmann, 1864-1869
Inrigting voor doofstommen-onderwijs
Auteursrechten: Zie auteursrechten
Citeerinstructie: Bijzondere Collecties van de Universiteit van Amsterdam, UBM: IWO 677 D 58-60
URL: https://schoolmuseum.uba.uva.nl/bookid/LCSM_204859
Onderwerp: Communicatiewetenschap: lezen, Taal- en letterkunde naar afzonderlijke talen: Nederlandse taalkunde
Trefwoord: Lezen, Linguïstiek, Wandplaten, Doofstommen, Gidsen (vorm)
Bekijk als:      
Scan: Afbeeldinggrootte:
   Lees- en taaloefeningen ten dienste van doofstomme kinderen, ook geschikt ten gebruike van hoorende kinderen, in de laagste klassen der lagere school
Vorige scan Volgende scanScanned page
1 N H O U D.
Bladz.
1. De Vink................................................ 1-
3. De Ezel.................................................. 2.
3. De Meikever..............................................
4. Hei Meisje met het Boek................................... 5-
5. De Man met het Vat....................................... 6.
G. De Houthakkers in het Bosch................................ 9.
7. De Vrouw, de Jongen en de Bedelaar......................... 12.
8. De Man aan den Lessenaar.................................. 15.
9. De Jongen en het Meisje aan de Tafel........................ 17-
10. De Meid met de Spuit...................................... 20.
11. Het Meisje voor den Stoel................................... 23.
12. De Twee Honden.......................................... 24.
13. De Hoenders.............................................. 25.
14. De Eenden................................................ 27 ■
15. De Karaf, de Melkkan en de Glazen.......................... 28.
16. De Diligence............................................. 30.
17. De Jufvrouw met het Borduurwerk........................... 32.
18. De Ketel................................................. 34.
19. Het Huis................................................. 35,
30. De Kamer................................................ 37
31. De Koe en het Kalf........................................ 38.
22. De Schapen____■.......................................... 41
23. De Kalkoen...............................................
34. De Kikvorsch............................................. 44.
35. De Schol................................................ 45.
26. De Spin......................................... ........ 46
27. De Slak.................................................. 47
28. Het Parird............................................... 48