Boekgegevens
Titel: Lees- en taaloefeningen ten dienste van doofstomme kinderen, ook geschikt ten gebruike van hoorende kinderen, in de laagste klassen der lagere school
Auteur: Hill, Moritz; Hirsch, David
Uitgave: Rotterdam: Hendrik Altmann, 1864-1869
Inrigting voor doofstommen-onderwijs
Auteursrechten: Zie auteursrechten
Citeerinstructie: Bijzondere Collecties van de Universiteit van Amsterdam, UBM: IWO 677 D 58-60
URL: https://schoolmuseum.uba.uva.nl/bookid/LCSM_204859
Onderwerp: Communicatiewetenschap: lezen, Taal- en letterkunde naar afzonderlijke talen: Nederlandse taalkunde
Trefwoord: Lezen, Linguïstiek, Wandplaten, Doofstommen, Gidsen (vorm)
Bekijk als:      
Scan: Afbeeldinggrootte:
   Lees- en taaloefeningen ten dienste van doofstomme kinderen, ook geschikt ten gebruike van hoorende kinderen, in de laagste klassen der lagere school
Vorige scan Volgende scanScanned page
w

LEES- EN TAALOEFENINGEN

TEN DIENSTE VAN
DOOFSTOMME KINDEREN,
ÜOK GESCHIKT TEN GEBRUIKE VAN
HOORENDE KINDEREN,
IN DE
LAAGSTE KLAS8E DER LAGERE SCHOOL.
Bewerkl aan de Inrigling voor Doofslommen-ondcrwijs Ie ROTTEBDAM,
NAAK
M. HILL.
y
^ situHje«
i .«r-^-'r» 151 VÜw- >
1 AiJ. 'Vij.
V

TE ROTTERDAM uu
HEN DEIK ALTMANN.
1 8 C 4.