Boekgegevens
Titel: Lees- en taaloefeningen ten dienste van doofstomme kinderen, ook geschikt ten gebruike van hoorende kinderen, in de laagste klassen der lagere school
Auteur: Hill, Moritz; Hirsch, David
Uitgave: Rotterdam: Hendrik Altmann, 1864-1869
Inrigting voor doofstommen-onderwijs
Auteursrechten: Zie auteursrechten
Citeerinstructie: Bijzondere Collecties van de Universiteit van Amsterdam, UBM: IWO 677 D 58-60
URL: https://schoolmuseum.uba.uva.nl/bookid/LCSM_204859
Onderwerp: Communicatiewetenschap: lezen, Taal- en letterkunde naar afzonderlijke talen: Nederlandse taalkunde
Trefwoord: Lezen, Linguïstiek, Wandplaten, Doofstommen, Gidsen (vorm)
Bekijk als:      
Scan: Afbeeldinggrootte:
   Lees- en taaloefeningen ten dienste van doofstomme kinderen, ook geschikt ten gebruike van hoorende kinderen, in de laagste klassen der lagere school
Vorige scan Volgende scanScanned page
f
1
ERRATA.
Bladz. 8. Regel 8 van boven, staat: het, moet zijn: zy.
« 41. O 6 van onderen, staat: staat, moet zijn: ligt.
* 43. « 9 van boven, staat: eenen, moet zijn: geenen.
43. * 10 van onderen, staat: eenen, moet zijn: geenen.
- f % van onderen, staat: Beschrijf het roggebrood op
dezelfde plaat! moet zijn: Beschrijf het rogge-
brood! (op de zelfde plaat)