Boekgegevens
Titel: Lees- en taaloefeningen ten dienste van doofstomme kinderen, ook geschikt ten gebruike van hoorende kinderen, in de laagste klassen der lagere school
Auteur: Hill, Moritz; Hirsch, David
Uitgave: Rotterdam: Hendrik Altmann, 1864-1869
Inrigting voor doofstommen-onderwijs
Auteursrechten: Zie auteursrechten
Citeerinstructie: Bijzondere Collecties van de Universiteit van Amsterdam, UBM: IWO 677 D 58-60
URL: http://schoolmuseum.uba.uva.nl/bookid/LCSM_204859
Onderwerp: Communicatiewetenschap: lezen, Taal- en letterkunde naar afzonderlijke talen: Nederlandse taalkunde
Trefwoord: Lezen, Linguïstiek, Wandplaten, Doofstommen, Gidsen (vorm)
Bekijk als:      
Scan: Afbeeldinggrootte:
   Lees- en taaloefeningen ten dienste van doofstomme kinderen, ook geschikt ten gebruike van hoorende kinderen, in de laagste klassen der lagere school
Volgende scanScanned page
.ii
I
4


m


m?^

ra-i

>LEES- EN TAALOEFENINGEN
TEN DIENSTE VAN
DOOFSTOMME KINDEREN,
OOK GESCHIKT TEN QEBRUIKE VAN
HOORENDE KINDEREN,
IN DE
LAAGSTE KLASSE DER LAGERE SCHOOL.
Bewerkt aan de Inrigling voor Doofslommen-onderwijs Ie BOTTERDAM,
NAAR
'•Jlf
M. HILL.
1® stiij^je.
Va-'
I


TE fflTlTEKDSM DIJ
II END 11 IK ALTMANN"
1 8 6'4.


m
hl